tabung masa depan

Tuesday, May 11, 2010

hannah jatuh


semalam 11.05.2010 ..antara hari yg bersejarah dlm hidup hannah..kenapa???..pasal hannah jatuh dan hannah kena 2 jahitan kat kepala..tp hannah x rasa sakit pun..tiba2 je keluar darah kat kepala..mama ckp hannah cam biasa je..cuma nangis mula2 je...chewah konon hannah nie kuat la ye..hihi..hannah pun xtau macam mana terjadi pasal x de siapa yg nengok..nak ckp ngan mama tak tau nak ckp lagi..pasal mama masa tu kat dapur n abg hiro pun kat dapur gak..hannah serong2 kat depan..bensem lak pada masa tu tido..tiba2 mama dgr hannah nangis..so ingat nangis biasa2 la..pastu hannah dtg dapur n then mama nengok tgn berdarah..so mama basuh la..tp mama nengok x de luka ..then mama dukung hannah..pastu hannah ok dah x nangis dah..so mama ingat x de apa2 lah..pastu mama bawak hannah g depan ..jeng!jeng!..tiba baru mama perasan arah dah banyak mengalir kat kepala..apa lagi cuak giler lah mama..kejut ensem n terus bawak hannah g klinik..then doktor jahit la..huhu..[astu bile balik tu hannah dah macam biasa balik dah..dah main2..tulah macam x sakit pun..mama sibuk dok cite ngan kawan2 dia hannah jatuh..tp tulah hannah x sakit pun.mama tu yg lebih2..hihih

2 comments:

MUMMYAR said...

ala ciannya dia..smpai kena jahit....si reeve ryan tu pun baru je jatuh gak...tp x teruk la....take care ye hannah....

gewecun said...

a'a tulah 1st time jadi gini..tp mmg cuak giler..huhu..nway thanks mummyar..