tabung masa depan

Thursday, July 29, 2010

hiro and allergic





hiro and allergic.....actually citer nie sepatutnya di cerita ari isnin lagi..hihi..xcely bintik2 merah tu dah ada ari ahad lagi tp mama hannah x perasan..ensem perasan tp lupa nak ckp ngan mama hannah..huhu...so pagi isnin tu baru mama hannah perasan..bintik2 merah dah penuh kat badan hiro sampai muka..so mama hannah cuak gak lah..walaupun dah dekat 4thn lebih jaga deorg tp hiro xpernah kena cam nie..so agak kelam kabut gak la.suasana time tu..hihi..so mama hannah ckp ngan ensem pg clinik jap..tp yg herannay hiro macam ok je..x gatal..macam biasa je..mama hannah yg cuak..hihi..bila pg  clinik..then lepas di soal siasat oleh doktor..ooooo..baru tahu rupanya hiro allergic yg rumput..nie gara2 g wat photoshoot ari sabtu ari tu lah..dia dok guling2 atas rumput..baru tahu rupanya macam2 hal yg boleh wat allergic..sekarang nie senang kan nak kena penyakit..-(tu tanda nya suruh kita wat amal2banyak2 tu)..kesian hiro lepas kena demam then ada tonsill sampai x tido berapa mlm..lepas tu allergic lak...tp allhamdullilah hiro tabah mengharungi nya..dia x merengek/mengada2...sayang hiro sangat2...

3 comments:

Nigina said...

huhuhu kekadang budak - budak ada jer allergic.. adam pun sama.. ada makan sikit mulalah ada tompok sikit kat leher dia...

MUMMYAR said...

sian hiro ye...tapi seb abik dia x meragam kan...paris pun sama...kat tangan kaki...skang ni kat muka plk....tumbuh merah2...aduh risau sungguh la....

gewecun said...

gina--dadam pun ada allergic gak ke..alahai kena jaga pemakanan dia lah kan

mummyar-paris x hilang2 lagi ke..alahai siannya..lepas mummy dia sakit ..nie paris lak..sabar2