tabung masa depan

Saturday, June 11, 2011

mandi di tempat perkelahan air terjun chepor




ari nie me and anak-anak mandi di air terjen chepor..saja je..tak rancang pun sebenarnye..ku bangun macam biasalah..lepas tu masak..pastu laki ku balik..then cakaplah nak g mandi air terjun..dia ckp jom arrrr..pastu tengok cuaca pun ok..tak panas dan tak mendung..sedang2 je cuaca..kebetulan adik pompuan ku ada kat umah..so apa lagi plan menjadi la..lepas tu kitorg bertolak la..dlm 15 minutes je from ku punya hse..hiro dah excited giler nak pg..skit"mama r we going to waterfall??..nada bertanya..banyak pulak tu tanya..ku pun jenuh gak nak jawap.hihih..hiro and hannah mmg suka la mandi..si hannah la especially x nak balik2..masa nak balik mmg dia nangis sekuat2 alam..tp ku biarkan ajelah..dah lali dah ngan taktik dia..konon2 kalau dia nangis camtu aku akan cairla...ikut je semua dia nak..hihih..hiro dah terketar2 nak balik dah..so mmg kena balik dah..

p/s:sorilah ayat2 ku nie macam x menarik..coz dah lama tak menulis tu yg jadi cam nie..kkekekke

apa2 pun jom layan picsa2 nie:




..

2 comments:

MUMMYAR said...

wah syioook nya budak 2 ni mandi manda ye....mesti sejuk air kat situ kan...tapi nama nya aje budak2...sure x takut air punya....mesti penat dok layan diorg kan...x nk naik2....hehhe...

gewecun said...

tulah mummyar..mmg penat yg ampun..tapi yg lucukan..si hannah nie punya la merajuk sampai la nie susah giler nak suh dia mandi..konon merajuk la pasal tak kasi dia mandi lama2 kat situ..hihih