tabung masa depan

Wednesday, November 16, 2011

hannah and shopping trolley

cite hannah:


"last saturday mama bawak g giant..katanye nak beli barang2.ala biasalah stock dah abis..lagipun leh bawak maksu wani jalan2 kat tambun tu..pastu lepas beli..saya rasa nak beli mainan la..mama ckp x de duit nak beli..saya x faham..kenapa x de duit..leh lak beli barang2 lain..boleh gitu??..hihi..pastu bila dah abis bayar suma..saya pun merengek la x puas hati x leh beli princess saya..saya nak nangis dah..tapi bila mama dukung saya nak pujuk and jalan2..saya terjumpa kedai toys..hah apa lagi saya terus mintak di turun kan..saya pun g la survey..chewah survey tu..hihih..last tau x apa yg saya jumpa..hahahha..shopping trolley..saya terus amik and bawak kuar..mama macam x redha je bila saya nak mainan tu..sib baik maksu ada dia tolong bayar kan..hahha.ala mama bukan mahal pun 29 hinggit je..hihihi"

mama balas:

memang lah x mahal cik hannah oiiii tapi nyeee awak tu nanti bila balik umah bukannye main pun..main sekali je pastu terus simpan and patah2 kan..letihlah mama nak oiiii..kalau tokey duit pun leh abis kalau cam nie..main sekali je pastu terus rosakkan..nak main lagi mintak beli baru..mama x nak layannnnnn dah permintaan cik hannah sib baik ada maksu tolong bayar kan..hihih



No comments: