tabung masa depan

Tuesday, December 6, 2011

Hiro mat salih celup

Malam nie rasa nak cite pasal si hiro la pulak..tiba rindu je kat dia..padahal dia ada je kat umah nie..main games..kekeke..nak cite pasal hiro nie hah..mat salih celup tapi suka makan ikan pekasam..hahah..tapi betul la kalau kat kawasan kejirannan sini mmg semua kalau jumpa hiro je mesti nak ckp eng...lucu weiiii..nie yg latest kakak jiran depan umah cakap..ari tu masa anak sedara dia dtg umah dia.pasti deorg main lah kat luar.pastu hiro join la jugak main..pastu boleh anal sedara dia masuk dlm umah n tanya..kat sini ada mat saleh ke?.kakak tu heran la..mana ada mat saleh..pastu kakak tu kuar la nak tengok mana mat saleh nye...sekali budak tu g tunjuk hiro..hihi...yelah hiro nie tak berapa pandai sngt ckp melayu..hihiji..hiro..hiro..me pun kdg panggil dia mat saleh celup gak..mana tak nyeee makanan peveret dia pun pizza,burger...dia tu kalau boleh hari2 nak pizza.tapi me x layan sgt la..mmg kena makan nasi jugak..hihi.buahan pun dia makan apple,oren,strawberi je..kalau kasi buah durian ke,pandang sebelah mata je.huhu.tapi yg paling penting se mat saleh dia..dia makan ikan pekasam..mmg peveret tu..kalau tahu ada ikan pekasam.laju je dia makan nasiiiii
.hihihhi
..


No comments: