tabung masa depan

Monday, March 19, 2012

Hannah si notty tapi comelll




Huhuhu..tajuk tak ingat tu. .puji anak comelll..hihihi..nak cite pasal cik hannah nie..ya ampun begitu mencabar sekali menjaga dia..betul la orang cakap anak 2nd nie lain skit..dia nie kan begitu berdikari..tak boleh orang tolong..kalau orang tolong abis la dang2 situ jugak dia akan meraung n merajuk..selalu kalau kat umah dia akan merajuk then bukak pintu. .pastu dok luar..konon2 nak lari dari rumah la..hahha..tapi sib baik gate besar mmg me kunci..tapi tulah usually kalau dia merajuk camtu me akan dok luar jugak. .tengok dia buat apa.
.dia nangis..pastu dok bersila..pastu dlm 20 minutes baru la dia ok..then baru dtg cari me..lepas kejadian banyak kes budak ilang. .me pun risau gak..so mmg kunci je pintu umah..risau kan..dia leh bukak pintu tu kalau x kunci..even gate mmg berkunci..tapi risau jugak..

posted from Bloggeroid

No comments: