tabung masa depan

Monday, May 14, 2012

cuti cuti di Langkawi-Awana Porto Malai

yehaaaaaaa...dapat lagi bercuti..ya..me menggunakan voucher kemenangan yg di perolehi dari contest di NTV7-Halal Hub..so me pg on 02.05 hari tu..tapi on 01.05 tu me balik jitra..sib baik umah MIL dok jitra so boleh lah rehat2 dulu then esoknya bertolak ke kuala perlis then naik feri then yeee sampai Langkawi..kebetulan hubby nye sepupu ada wat bisnes sewa keta kat sana so rezeki kitorg dapat naik grandis u olssss..me siap bawak lagi..hahhah..so excited ..wah cite cam jakun je kan..a'a mmg jakun pun..kakkakaka..ok la nie gambar 1st day kitorg kat sana..x banyak axtivity pun..just g bawk deorg main swimming pool je.al makluma la cik hannah nie x boleh tengok air..laju je nak g terjun..huhuhu...
gambar controversi..tut,,tut..terpaksa letak strawberi gitu..hahhaha
cik hannah muka cuak..naik ferriiiii