tabung masa depan

Saturday, August 24, 2013

cik hannah potong rambut

cik hannah

saya nak potong rambut..dah lama saya nak potong..pasal serabut laaa..rambut panjang..pasai saya tak suka ikat rambut..rimass arrr..jadinya bila saya rimas..mama saya lagi rimas...mula nak potong sebelum raya kira rambut raya arr tapi salon tempat peveret saya tu penuh. .tak larat nak tunggu..so tertangguh la..kesian saya raya rambut tak cantik..mama saya pulak tak suka pg salon lain..dia suka salon yg tu jugak..saya terpaksa la ikut..kalu ikut hati saya kedai mamak pun x pe..tapi mama saya cakap x boleh..dia nak rambut saya dipotong dengan cantik..so tunggu la lepas raya..akhirnya lepas raya baru potong..yehaaaa saya suka..best kan potong rambut..saya senyum je bila uncle tu dok potong rambut saya..saya suka pasal ada cermin besaq..boleh tengok muka saya puas..saya kan princessss

 






No comments: