tabung masa depan

Wednesday, September 4, 2013

Sesi menebus guna Vouchers dari Dori Deco

ari tu dah lama dah ..terpilih antara pemenang saguhati dari contest Dori Deco..so dapat lah vouchers RM 200...eh banyak jugak la tu..contest tu memerlukan hantar gambar je..then juri pilih..so Alhamdullilah rezeki ada di situ...terpilih la..best2..mak suka uolsss..menggidam lama dah nak beli frame cantik2..akhirnya dapat gak yg freeeee...weeeee thanks DORI DECO...pastu lagi satu me suka dengan PIC dia..very baik sangat..me hantar pertanyaan pasal nak guna vouchers nie pun dia jawap dengan baik okkayyy..servis terbaik laaaa..

so kepada sesiapa yang nak beli frames gambar yg cantik2 boleh lah ke DORI DECO....pilihan tepat untuk orang yang hebat..barangan berkualiti pasti puas hati...

facebook Dori Deco: https://www.facebook.com/dorideco.home

pssss tak sabar nak letak gambar nie...hehehe ..mood mendeco sudah datang lerrrrr

No comments: